Klantenservice

Klantenservice

  • Bestellen
  • Betalen
  • Verzending
  • Retourneren
  • Contacteer onze klantenservice

Bestellen

Hoe bestel ik?

Duidt de hoeveelheid aan die u van een artikel wilt bestellen. Klik onderaan op de knop om verder te gaan. Op de volgende pagina vult uw contactgegeven in samen met het adres van levering en facturatie. Daarna krijgt u een overzicht van uw bestelling. Als u iets wilt wijzigen, klik dan op de knop om een stap terug te gaan. Om de bestelling af te ronden, klikt u op betalen

Hoe verander ik mijn bestelling?

Wilt u de aantallen wijzigen of nog iets toevoegen? Of zit er een fout in het adres? Contacteer ons dan zo snel mogelijk. Als het pakket nog niet verzonden is, kunnen we nog aanpassingen doen.

Hoe annuleer ik mijn bestelling?

Heeft u zich bedacht en wilt u de bestelling niet meer? Contacteer ons dan direct. Als uw pakket nog niet verzonden is, houden we het tegen. Is het toch al vertrokken, weiger het dan aan de deur of stuur het gewoon terug.

BETALEN

Hoe kan ik betalen?

We werken samen met onze externe partner Multisafepay voor de betalingen. Dit zijn de manieren die we aanbieden:

  • Bancontact
  • Maestro
  • Overschrijving
  • Visa

Verzending

Hoe verloopt de verzending?

U krijgt via de mail een overzicht van uw bestelling. Van zodra we de betaling ontvangen hebben, verwerken we uw bestelling zo snel mogelijk binnen de werkuren (maandag – donderdag: 8u – 16u30, vrijdag: 8u-11u30).

Wanneer een artikel in stock is, wordt het ten laatste verzonden 2 werkdagen na de aanvaarde bestelling. Is een artikel niet in stock, dan informeren wij u over de mogelijke leveringstermijn. 

In België volgt de levering gemiddeld binnen 2 werkdagen na afgifte bij onze logistieke partner. U krijgt dan ook een track- en trace-code. Zo volgt u uw bestelling op de voet. Voor het buitenland kunnen we geen vaste leveringstermijn opgeven.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Verzendkosten rekenen we apart aan. Het exacte bedrag van deze kosten krijgt u te zien bij de tweede stap van de bestelling wanneer u het adres invult.

Retourneren

Herroepingsrecht

Als consument mag u uw bestelling volledig of gedeeltelijk terugsturen. Om welke reden dan ook. U hebt hiervoor 14 dagen de tijd vanaf de dag van levering. 

Terugsturen

Een aankoop terugsturen doet u zo:

  • Meld uw terugzending eerst aan door gebruik te maken van het retourformulier. Stuur dit formulier naar info@trappistwestmalle of per post naar Brouwerij der Trappisten van Westmalle cvba, Antwerpsesteenweg 496, 2390 Malle, België. Zo weten we dat het pakket op komst is. 
  • Pak alles stevig in en kies een postbedrijf naar keuze. De kosten van de retourzending zijn voor de klant. We raden aan om een traceerbare verzendmethode te kiezen zodat de verzending bewezen kan worden.
  • Stuur het pakket binnen de 5 dagen na aanmelding naar: Brouwerij der Trappisten van Westmalle, Antwerpsesteenweg 496, 2390 Malle, België
  • Na bevestiging van ontvangst van uw retourzending, storten we de aankoopsom, inclusief de verzendkosten bij de aankoop, terug.

CONTACTEER ONZE KLANTENSERVICE

Heeft u nog vragen, dank kunt u ons via mail of telefoon bereiken. We zijn er van maandag tot donderdag tussen 8u00-12u30 en 13u00-17u00, op vrijdag van 8u00-12u30. In het weekend en op brug- of feestdagen zijn we niet beschikbaar.

  • Telefoon: +32 (0)3 312 92 22
  • Mail: info@trappistwestmalle.be

Onze bedrijfsgegevens

Brouwerij der Trappisten van Westmalle cvba, Antwerpsesteenweg 496,  2390 Malle, België

BTW-nummer: BE0461792947

site by Intracto